RAPORT: SLO 2016/17
EKSTRAKLASA, I LIGA, II LIGA
Projekt SLO wdrażany jest w Polsce od 2013 roku. Jego elementem są raporty zawierające informacje oraz opinie kibiców nt. poziomu organizacji i zabezpieczenia meczów rozgrywek piłkarskich szczebla centralnego w Polsce.
Niniejszy raport jest podsumowaniem sezonu widzianego okiem kibica. Jako niezależna „opinia klienta” dokument ten stanowić może cenne źródło informacji dla klubów oraz innych podmiotów i instytucji uczestniczących w organizacji meczów piłkarskich i zainteresowanych ciągłym podnoszeniem jakości oferowanego serwisu. – Dariusz Łapiński
Raport zbiorczy SLO za sezon 2016/17 to dokument przygotowany na podstawie raportów SLO klubów szczebla centralnego dotyczących meczów „u siebie” i „wyjazdowych”. Jest to jeden z dokumentów około meczowych, który opisuje doświadczenie kibiców nie tylko dotyczące samego meczu, ale także drogi na i ze stadionu.
Na jego podstawie jesteśmy w stanie m.in. ocenić takie aspekty przyjęcia kibiców gości jak oferowany catering, praca służb porządkowych na stadionie, współpracę z SLO gospodarzy, a także działania policji w drodze na mecz i powrotnej.
W sezonie 2016/17 na szczeblu centralnym zorganizowane grupy kibiców przyjezdnych pojawiły się na prawie 62% rozegranych meczach (908). Natomiast podczas 11% z tych spotkań zasiadali na trybunach gospodarzy. Z Raportu dowiemy się m.in. jaka jest średnia prędkość przemieszczania się grup awizowanych na mecz, która w ubiegłym sezonie oscylowała ok. 65 km/h a także jakie są preferencje kibiców w wyborze środków transportu (wygrywają wyjazdy autokarowe).
Zachęcamy do zapoznania się z Raportami zbiorczymi SLO poszczególnych lig:
Raport zbiorczy SLO Ekstraklasa
Raport zbiorczy SLO I Liga
Raport zbiorczy SLO II Liga
26637