User Menu Search
Wycieczka do Wrocławia
Ruch Chorzów
/ Kategorie: Ruch Chorzów

W sobotę rano wyruszyliśmy na wycieczkę do Wrocławia  z grupą osób z niepełnosprawnością z Klub Kibiców Niepełnosprawnych Ruchu Chorzów

Jak widać na poniższych zdjęciach pogada nam bardzo dopisuje i zwiedzamy aktualnie bulwary wokół Panaramy Racławickiej .

Po zwiedzaniu bulwarów i popołudniowej kawce w Wrocławiu udajemy się do Panoramy Racławickiej na 30 minutowy seans , po kilku zapytaniach dzieci gdzie podziali się ludzie i konie z bitwy pod Racławicami którzy tam byli, stwierdziliśmy że wszyscy po zakończonej bitwie tak po prostu rozeszli się do domu , podobnie wyglądało to u nas po spacerku i obiadku udajemy się do hotelu .

Już późnym popołudniem zwiedzamy dalej miasto Wrocław i udajemy się na wrocławski rynek , skąd kolejno komunikacją miejską i pieszo lądujemy pod halą stulecia i na pokazie multimedialnym fontat w parku

Z 469 krasnali w Wrocławiu udało nam się dziś odnaleźć tylko 20 sztuk .

Następnego dnia nasza grupa  po rannym śniadaniu udaje się na dalsze zwiedzanie Wrocławia .

Udaliśmy się do pięknego Ogrodu Japońskiego gdzie niestety spędzamy tam tylko 15 minut po opłacie biletowej z powodu braku dostosowania obiektu dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózków inwalidzkich... co jest dla nas bardzo dużym zaskoczeniem .

Kolejnym naszym punktem jest pobliską Fontanna obok Hali Stulecia na której spędzamy sobie dzisiejsze popołudnie.

Po odpoczynku przy fontannach multimedialnalnych w godzinach popołudniowych udaliśmy się na przepyszne lody i mały spacer .... I tak nasza wycieczka dobiegła już końca w Wrocławiu .

Wszyscy wracamy na Śląsk po godzinie 21.00 i w między czasie wybieramy się w okolicach Opola do pewnej restauracji jeszcze na obiadek by móc następnie wrócić do domu .

Drukuj
1157

Czytaj więcej

brak treści

Wystąpił problem podczas ładowania treści