User Menu Search
Wyjazd do Krakowa KKN
Ruch Chorzów
/ Kategorie: Ruch Chorzów

To był nasz pierwszy wyjazd i zarazem piękny dzień który będziemy pamiętać długo, zapewnie takich dni będzie jeszcze dużo 😁

Wczorajszego dnia wybieramy się na wycieczkę do Krakowa z osobami z niepełnosprawnością w łącznej ilości 1️⃣5️⃣ osób, połowę środków pieniężnych pozyskaliśmy na tą wycieczkę z środków PFRON a drugą połowę dołożyliśmy z środków Stowarzyszenia 🤟

Więc zaczynamy 😋

O godzinie 8.00 spotkaliśmy się na parkingu klubowym stadionu Ruchu Chorzów 🔵⚪, i wyruszyliśmy w drogę 4️⃣ samochodami 🚙 do Krakowa. Po prawie półtorej godzinnej jeździe meldujemy się pod Wawelem. Następnie udajemy się wszyscy na Zamek Królewski i zwiedzamy dziedziniec oraz podziemia zamku i jego historię. Po wszystkim wypijamy sobie zimne napoje i udajemy się na obiad do pobliskiej restauracji w "Hotelu Pod Wawelem", jemy wspólny obiad po czym wsiadamy do samochodów i udajemy się na mecz Wisły Kraków z Wartą Poznań 🤟

Podjeżdżając pod stadion Wisły udajemy się na zakupy do Sklepu Kibica by zakupić szaliki i inne gadżety klubowe na mecz 💪. podczas meczu schładzamy się zimnymi napojami🥤🍹 😋 oraz spożywamy posiłki regeneracyjny w postaci kiełbasek z grilla i zapiekanek. Sam mecz nie przyniósł dużo emocji po za trybunami i niestety miejscowa Wisła przegrywa ten mecz 0️⃣:1️⃣, co oznacza spadek po 26 latach do pierwszej ligi Krakowskiej Wisły.

Dziękujemy Fundacji i kibicom Wisły Kraków za załatwienie nam biletów na mecz i za miłe przyjęcie naszej grupy 💙💙💙 RUCH&WISŁA

Po meczu robimy sobie wspólne zdjęcie i udajemy się do samochodów i następnie wyruszamy w kierunku Śląska ☺️. Meldujemy się w Chorzowie o godzinie 22.30 i tym samym zakańczamy nasz wyjazd do Krakowa.

Dziękujemy jeszcze wszystkim którzy przyczynili się do organizacji wyjazdu i wolontariuszom

Drukuj
2000

Czytaj więcej

brak treści

Wystąpił problem podczas ładowania treści