User Menu Search
Ojców i Ojcowski Park Narodowy i Pieskowa Skała
Ruch Chorzów
/ Kategorie: Ruch Chorzów

Wycieczka

Wiecie Co narobiliśmy Blue England ⁉️⁉️⁉️ 👌

Dzięki waszej pomocy , dziś ponad 40 uśmiechów zawitało na twarzy dzieci i nas dorosłych które można było zobaczyć dziś podczas wycieczki do Ojców i Ojcowski Park Narodowy i Pieskowa Skała 👌

Ale wracając do początku 😋 to zaczynamy od niesamowitej inicjatywy Kibiców z jednego najlepszych FC Ruchu z zagranicy 💪 dzięki ich z angażowaniu na które się zdecydowali, postanowili wesprzeć nas kwotą 4️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ złotych by móc sfinalizować wycieczkę dla dzieci 💙💙💙.

Dlatego wybraliśmy Ośrodek Wsparcia Rodziny w Chorzowie, do wycieczki przygotowaliśmy się przez około dwa tygodnie i postanowiliśmy przygotować wspólne koszulki które zrealizowała firma Zotex 👏, niestety dzisiejsza pogoda pokrzyżowała nam nie co plany i koszulki tylko rozdaliśmy dzieciom 😉 które mamy nadzieję zobaczymy ubrane na dzieciach przy najbliższej słonecznej pogodzie 😋.

Dla dzieci przygotowaliśmy paczki z przekąskami które zostały praktycznie w całości zapełnione przez Fundacja Gramy do Końca 👏👏👏, Dziękujemy Bardzo ❗❗❗,oraz oczywiście też nie mogło zabraknąć w nich naszych gadżetów 😎

Za nim wyruszyliśmy na wycieczkę nie mogliśmy zapomnieć o prowancie na drogę 😋 a za całym wyżywieniem dla dzieci odpowiadał nie kto inny jak jeden z najlepszych lokali w Chorzowie Obiady Jak u Mamy 👏👏👏 Dziękujemy Bardzo ❗❗❗

Zaczynając naszą wycieczkę wybieramy się do Pieskowej Skały o godzinę 8.30, po przyjeździe zwiedzamy Zamek Pieskowa Skała i Maczuga Herkulesa nikt niestety z odważnych śmiałków nie zdołał jej unieść 😋 lecz legenda krąży taka że na drodze jej stanęli Kibice Ruchu i byli oni jedynymi którzy zdołali ją unieść i przesunąć 💪😎 Legendo Trwaj Wiecznie Ino Ruch ❗❗❗😋. Następnie udajemy się do Autokaru i zamierzamy ku miejscowości Ojców by tam zwiedzić Muzeum i poznać Historię całego Parku Ojcowskiego.🤙

Po oględzinach Muzeum udajemy się na obiad do restauracji Piwnica Pod Nietoperzem, odpoczywamy i ruszamy w drogę powrotną do domu 💙💙💙 Szkoda tylko że pogoda pokrzyżowała nam plany wycieczki, bo musieliśmy ją zmienić i skrócić, no ale niestety tak już bywa u nas z pogodą 😋. Ważne że wszyscy byliśmy zadowoleni a najlepszą frajdą był uśmiech dzieci 💙💙💙

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat" Janusz Korczak

Dziękujemy wszystkim za pomoc przy dzisiejszej wycieczce a szczególności kibicom z Blue England Wielkie Brawa Jeszcze Raz Dla Nich 👏👏👏

Poniżej mała galeria z dzisiejszej wycieczki 😋😎

Drukuj
3840

Czytaj więcej

brak treści

Wystąpił problem podczas ładowania treści