User Menu Search
Close
Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”
Motor Lublin
/ Kategorie: Motor Lublin

Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”

Firma Wiolette Rengøring ufundowała 56 stałych wejściówek na wiosenne mecze żółto-biało-niebieskich, które trafiły w piątek do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie. Karnety z rąk Prezesa Zarządu Motoru Lublin Leszka Bartnickiego odebrała Dyrektor SP nr 16 Ewa Barszcz. Dzięki przekazanym wejściówkom uczniowie szkoły z ul. Poturzyńskiej będą mogli odwiedzać Arenę Lublin podczas spotkań Motoru w rundzie wiosennej 2019.

Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy do udziału w akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”. Więcej szczegółów znaleźć można tutaj.

Drukuj
11858
Druga edycja "Turnieju Miast" - Piła Druga edycja "Turnieju Miast" - Piła

Druga edycja "Turnieju Miast" - Piła

Podczas drugiej edycji Turnieju Miast gościliśmy w Pile, gdzie ponad setka najmłodszych kibiców Kolejorza pod czujnym okiem trenerów z Lech Poznań...
Lech Poznań 10339
ZAPISY NA OSTATNI WYJAZD W SEZONIE! ZAPISY NA OSTATNI WYJAZD W SEZONIE!

ZAPISY NA OSTATNI WYJAZD W SEZONIE!

Przed nami ostatni już wyjazd w tym sezonie! Być może właśnie w Stargardzie będziemy świętować awans naszych piłkarzy do I ligi! Nie może Cię tam...
GKS Bełchatów 11997
Pierwsza335336337338339340341342344346347348349350351352Ostatnia

Ośrodki

  • Wszystko
  • Kibice Razem
  • Lechia Gdańsk
  • Śląsk Wrocław
  • Arka Gdynia
  • GKS Tychy
  • Miedź Legnica
  • Górnik Zabrze
  • Korona Kielce
  • Lech Poznań
  • Motor Lublin
  • Jagiellonia Białystok
  • Ruch Chorzów
  • GKS Bełchatów
  • Sandecja Nowy Sącz
  • Pogoń Szczecin
  • Stal Mielec
  • Odra Opole
  • Polonia Warszawa
  • Stal Stalowa Wola
  • KKS Kalisz 1925
More
    "Akcja "Dorzuć misie" na meczu z Piastem!" 0 Pogoń Szczecin
    Pogoń Szczecin

    "Akcja "Dorzuć misie" na meczu z Piastem!"

    W niedzielę 6 października na Stadion Portowców zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do partnera Pogoni – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą...

    brak treści

    Wystąpił problem podczas ładowania treści

    Poprzedni Następny

    Najpopularniejsze

    Poprzedni Następny

    Newsletter

    Podaj adres email, aby zapisać się na newsletter programu Kibice Razem
    CAPTCHA
    Wpisz kod z obrazka powyżej:
    Back To Top