User Menu Search
Close
Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”
Motor Lublin
/ Kategorie: Motor Lublin

Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”

Firma Wiolette Rengøring ufundowała 56 stałych wejściówek na wiosenne mecze żółto-biało-niebieskich, które trafiły w piątek do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie. Karnety z rąk Prezesa Zarządu Motoru Lublin Leszka Bartnickiego odebrała Dyrektor SP nr 16 Ewa Barszcz. Dzięki przekazanym wejściówkom uczniowie szkoły z ul. Poturzyńskiej będą mogli odwiedzać Arenę Lublin podczas spotkań Motoru w rundzie wiosennej 2019.

Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy do udziału w akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”. Więcej szczegółów znaleźć można tutaj.

Drukuj
12297
Od dziś także na instagramie Od dziś także na instagramie

Od dziś także na instagramie

Od dziś, można śledzić poczynania ośrodka Kibice Razem Arka Gdynia również na Instagramie: 📷 Instagram.com/kibicerazemarkagdynia
Arka Gdynia 10177
Plaża w mieście :) Wakakcje z ReShape! Plaża w mieście :) Wakakcje z ReShape!

Plaża w mieście :) Wakakcje z ReShape!

Weekend, upał daje się we znaki więc czego nam potrzeba? Może małe Hawaje? Plaża, leżaki, strefa chillout, zabawy i animacje dla dzieci, tańce,...
Górnik Zabrze 11516
Pierwsza254255256257258259260261263265266267268269270271Ostatnia

Ośrodki

  • Wszystko
  • Kibice Razem
  • Lechia Gdańsk
  • Śląsk Wrocław
  • Arka Gdynia
  • GKS Tychy
  • Miedź Legnica
  • Górnik Zabrze
  • Korona Kielce
  • Lech Poznań
  • Motor Lublin
  • Jagiellonia Białystok
  • Ruch Chorzów
  • GKS Bełchatów
  • Sandecja Nowy Sącz
  • Pogoń Szczecin
  • Stal Mielec
  • Odra Opole
  • Polonia Warszawa
  • Stal Stalowa Wola
  • KKS Kalisz 1925
More

    brak treści

    Wystąpił problem podczas ładowania treści

    Poprzedni Następny

    Najpopularniejsze

    Poprzedni Następny

    Newsletter

    Podaj adres email, aby zapisać się na newsletter programu Kibice Razem
    CAPTCHA
    Wpisz kod z obrazka powyżej:
    Back To Top