Logo Print sponsorem sekcji koszykówki
Koszykarska sekcja Wiary Lecha przygodę z ligowym parkietem rozpocznie w niedzielę 29 września. Dziś poznaliśmy sponsora strategicznego koszykarzy. Została nim bardzo dobrze znana firma, która wspiera sportowe akcje kibiców – Logo Print. Umowa ma obowiązywać w sezonie 2019/2020.
Od ponad trzech lat Logo Print wspiera Drużynę Wiary Lecha, która z powodzeniem występuje w V lidze. Sponsor Lechitów uratował mającą problemy finansowe sekcję piłkarską i wyprowadził ją na prostą. Kolejne lata to już pasmo sukcesów DWL – dwa podia, awans do ćwierćfinału Pucharu Polski, a następnie Ligi Międzyokręgowej i półfinał futsalowych rozgrywek PP. Przyszedł czas na koszykarską sekcję, która stawia pierwsze kroki w oficjalnych rozgrywkach.
Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wspomóc kibicowsko-sportową inicjatywę, tym razem jako sponsor drużyny sekcji koszykówki mężczyzn Wiary Lecha. Chęć nawiązania do ogromnych tradycji i sukcesów koszykarskiego Kolejorza dała nam niesamowitą motywację do pracy u podstaw. Liczymy na to, że wspólne działania pozwolą nam godnie przypomnieć o sukcesach Lecha jako klubu wielosekcyjnego. Stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko - mimo, iż zaczynamy od 3.ligi, to chcemy, aby poziom sportowy z sezonu na sezon był coraz wyższy. Nie będziemy również ukrywać, że małymi krokami będziemy chcieli zapełnić salę popularnej poznańskiej "Chwiałki" pamiętającej jeszcze mecze koszykarek i koszykarzy Lecha Poznań. Jeśli cel uda się zrealizować, to pójdziemy krok dalej - chyba, każdy kibic Kolejorza chciałby zobaczyć wypełnioną poznańską Arenę zagrzewającą niebiesko-białych przyspiewką: "Kosz, kosz, Kolejorz!". – powiedział Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.
Wiara Lecha - ta nazwa zobowiązuje, dlatego możemy zapewnić, że na parkiecie zawodnicy grający w niebiesko-białych barwach walczyć będą zawsze o zwycięstwo. Zespół powstał w zasadzie w trzy tygodnie, ale pasja i zaangażowanie na treningach graczy i trenerów pokazują, że decyzja o powołaniu sekcji koszykarskiej kibiców Kolejorza była świetnym ruchem. – dodał Radosław Majchrzak, który w Wiarze Lecha będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie sekcji koszykówki.
Logotyp sponsora strategicznego sekcji koszykówki Wiary Lecha będzie widoczny na froncie koszulek meczowych, które na specjalnie zamówienie uszyła marka odzieżowa firmy Logo Print – AdRunaLine Sports. Na plecach koszulek meczowych, podobnie jak w sekcji piłkarskiej, znajdą się numery symbolizujące mistrzostwa i Pucharu Polski zdobyte przez koszykarskiego Kolejorza oraz ważne daty w historii Poznania i Wielkopolski. Zaprezentowane dzisiaj koszulki niebawem trafią do sprzedaży otwartej, a dochód z ich sprzedaży zasili budżet sekcji basketu.
Firma Logo Print świadczy usługi w zakresie produkcji odzieży oraz jej znakowania. W szerokim asortymencie sponsora strategicznego Wiary Lecha znajdują się m.in. t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe. Logo Print istnieje od 2007 roku. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Lotosowej w Poznaniu.
13083