User Menu Search
Close
Logo Print sponsorem sekcji koszykówki
Lech Poznań
/ Kategorie: Lech Poznań

Logo Print sponsorem sekcji koszykówki

Koszykarska sekcja Wiary Lecha przygodę z ligowym parkietem rozpocznie w niedzielę 29 września. Dziś poznaliśmy sponsora strategicznego koszykarzy. Została nim bardzo dobrze znana firma, która wspiera sportowe akcje kibiców – Logo Print. Umowa ma obowiązywać w sezonie 2019/2020.

Od ponad trzech lat Logo Print wspiera Drużynę Wiary Lecha, która z powodzeniem występuje w V lidze. Sponsor Lechitów uratował mającą problemy finansowe sekcję piłkarską i wyprowadził ją na prostą. Kolejne lata to już pasmo sukcesów DWL – dwa podia, awans do ćwierćfinału Pucharu Polski, a następnie Ligi Międzyokręgowej i półfinał futsalowych rozgrywek PP. Przyszedł czas na koszykarską sekcję, która stawia pierwsze kroki w oficjalnych rozgrywkach.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wspomóc kibicowsko-sportową inicjatywę, tym razem jako sponsor drużyny sekcji koszykówki mężczyzn Wiary Lecha. Chęć nawiązania do ogromnych tradycji i sukcesów koszykarskiego Kolejorza dała nam niesamowitą motywację do pracy u podstaw. Liczymy na to, że wspólne działania pozwolą nam godnie przypomnieć o sukcesach Lecha jako klubu wielosekcyjnego. Stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko - mimo, iż zaczynamy od 3.ligi, to chcemy, aby poziom sportowy z sezonu na sezon był coraz wyższy. Nie będziemy również ukrywać, że małymi krokami będziemy chcieli zapełnić salę popularnej poznańskiej "Chwiałki" pamiętającej jeszcze mecze koszykarek i koszykarzy Lecha Poznań. Jeśli cel uda się zrealizować, to pójdziemy krok dalej - chyba, każdy kibic Kolejorza chciałby zobaczyć wypełnioną poznańską Arenę zagrzewającą niebiesko-białych przyspiewką: "Kosz, kosz, Kolejorz!". – powiedział Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.
Wiara Lecha - ta nazwa zobowiązuje, dlatego możemy zapewnić, że na parkiecie zawodnicy grający w niebiesko-białych barwach walczyć będą zawsze o zwycięstwo. Zespół powstał w zasadzie w trzy tygodnie, ale pasja i zaangażowanie na treningach graczy i trenerów pokazują, że decyzja o powołaniu sekcji koszykarskiej kibiców Kolejorza była świetnym ruchem. – dodał Radosław Majchrzak, który w Wiarze Lecha będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie sekcji koszykówki.

Logotyp sponsora strategicznego sekcji koszykówki Wiary Lecha będzie widoczny na froncie koszulek meczowych, które na specjalnie zamówienie uszyła marka odzieżowa firmy Logo Print – AdRunaLine Sports. Na plecach koszulek meczowych, podobnie jak w sekcji piłkarskiej, znajdą się numery symbolizujące mistrzostwa i Pucharu Polski zdobyte przez koszykarskiego Kolejorza oraz ważne daty w historii Poznania i Wielkopolski. Zaprezentowane dzisiaj koszulki niebawem trafią do sprzedaży otwartej, a dochód z ich sprzedaży zasili budżet sekcji basketu.

Firma Logo Print świadczy usługi w zakresie produkcji odzieży oraz jej znakowania. W szerokim asortymencie sponsora strategicznego Wiary Lecha znajdują się m.in. t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe. Logo Print istnieje od 2007 roku. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Lotosowej w Poznaniu.

Drukuj
13083
Mecze na Stadionie Śląskim Mecze na Stadionie Śląskim

Mecze na Stadionie Śląskim

Pierwsze mecze w ramach Ligi Narodów rozegrane w Polsce niestety sportowo zawiodły, ale z punktu widzenia kibiców z niepełnosprawnościami były to...
Kibice Razem 11774
Nowy Program KIBICE RAZEM Nowy Program KIBICE RAZEM

Nowy Program KIBICE RAZEM

Miło nam poinformować, że decyzją Ministra Sportu i Turystyki wprowadzony został nowy Program KIBICE RAZEM  na lata 2019 – 2021. Jest...
Kibice Razem 21452
Informacje dla polskich kibiców w Bolonii Informacje dla polskich kibiców w Bolonii

Informacje dla polskich kibiców w Bolonii

W piątek, 7 września, na stadionie Renato Dall’Ara w Bolonii polska reprezentacja rozegra swój pierwszy mecz pod batutą nowego selekcjonera,...
Kibice Razem 15831
V Turniej KIBICE RAZEM V Turniej KIBICE RAZEM

V Turniej KIBICE RAZEM

W najbliższą środę (29.08.2018) zostanie rozegrany V Młodzieżowy Turniej KIBICE RAZEM. W tym roku do rozgrywek przystąpi 18 drużyn.

Kibice Razem 15327
Wołgograd – polskie pożegnanie z mundialem Wołgograd – polskie pożegnanie z mundialem

Wołgograd – polskie pożegnanie z mundialem

Od lat na wielkich turniejach piłkarskich spodziewaną liczbę polskich kibiców można było oszacować stosując prosty wzór: liczba sprzedanych...
Kibice Razem 18547
Pierwsza357358359360361362363364365366367368370372373374

Ośrodki

  • Wszystko
  • Kibice Razem
  • Lechia Gdańsk
  • Śląsk Wrocław
  • Arka Gdynia
  • GKS Tychy
  • Miedź Legnica
  • Górnik Zabrze
  • Korona Kielce
  • Lech Poznań
  • Motor Lublin
  • Jagiellonia Białystok
  • Ruch Chorzów
  • GKS Bełchatów
  • Sandecja Nowy Sącz
  • Pogoń Szczecin
  • Stal Mielec
  • Odra Opole
  • Polonia Warszawa
  • Stal Stalowa Wola
  • KKS Kalisz 1925
More

    brak treści

    Wystąpił problem podczas ładowania treści

    Poprzedni Następny

    Najpopularniejsze

    Poprzedni Następny

    Newsletter

    Podaj adres email, aby zapisać się na newsletter programu Kibice Razem
    CAPTCHA
    Wpisz kod z obrazka powyżej:
    Back To Top