User Menu Search
Close
Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”
Motor Lublin
/ Kategorie: Motor Lublin

Firma Wiolette Rengøring włącza się do akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”

Firma Wiolette Rengøring ufundowała 56 stałych wejściówek na wiosenne mecze żółto-biało-niebieskich, które trafiły w piątek do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie. Karnety z rąk Prezesa Zarządu Motoru Lublin Leszka Bartnickiego odebrała Dyrektor SP nr 16 Ewa Barszcz. Dzięki przekazanym wejściówkom uczniowie szkoły z ul. Poturzyńskiej będą mogli odwiedzać Arenę Lublin podczas spotkań Motoru w rundzie wiosennej 2019.

Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy do udziału w akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”. Więcej szczegółów znaleźć można tutaj.

Drukuj
11989
Kompania Braci Kompania Braci

Kompania Braci

UWAGA Za nami najlepszy rok w historii Klubu pod względem frekwencji na stadionie. Złożyło się na to wiele działań i przeprowadzonych akcji....
Korona Kielce 1773
Kibice Razem Travel Kibice Razem Travel

Kibice Razem Travel

Kibicowska wyprawa na królową Karkonoszy - Śnieżkę tuż przed dolnośląskimi derbami.

Miedź Legnica 1709
Pierwsza59606162636465666870717273747576Ostatnia

Ośrodki

  • Wszystko
  • Kibice Razem
  • Lechia Gdańsk
  • Śląsk Wrocław
  • Arka Gdynia
  • GKS Tychy
  • Miedź Legnica
  • Górnik Zabrze
  • Korona Kielce
  • Lech Poznań
  • Motor Lublin
  • Jagiellonia Białystok
  • Ruch Chorzów
  • GKS Bełchatów
  • Sandecja Nowy Sącz
  • Pogoń Szczecin
  • Stal Mielec
  • Odra Opole
  • Polonia Warszawa
  • Stal Stalowa Wola
  • KKS Kalisz 1925
More

    brak treści

    Wystąpił problem podczas ładowania treści

    Poprzedni Następny

    Najpopularniejsze

    Poprzedni Następny

    Newsletter

    Podaj adres email, aby zapisać się na newsletter programu Kibice Razem
    CAPTCHA
    Wpisz kod z obrazka powyżej:
    Back To Top