User Menu Search
Ojców i Ojcowski Park Narodowy i Pieskowa Skała
Ruch Chorzów
/ Kategorie: Ruch Chorzów

Wycieczka

Wiecie Co narobiliśmy Blue England ⁉️⁉️⁉️ 👌

Dzięki waszej pomocy , dziś ponad 40 uśmiechów zawitało na twarzy dzieci i nas dorosłych które można było zobaczyć dziś podczas wycieczki do Ojców i Ojcowski Park Narodowy i Pieskowa Skała 👌

Ale wracając do początku 😋 to zaczynamy od niesamowitej inicjatywy Kibiców z jednego najlepszych FC Ruchu z zagranicy 💪 dzięki ich z angażowaniu na które się zdecydowali, postanowili wesprzeć nas kwotą 4️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ złotych by móc sfinalizować wycieczkę dla dzieci 💙💙💙.

Dlatego wybraliśmy Ośrodek Wsparcia Rodziny w Chorzowie, do wycieczki przygotowaliśmy się przez około dwa tygodnie i postanowiliśmy przygotować wspólne koszulki które zrealizowała firma Zotex 👏, niestety dzisiejsza pogoda pokrzyżowała nam nie co plany i koszulki tylko rozdaliśmy dzieciom 😉 które mamy nadzieję zobaczymy ubrane na dzieciach przy najbliższej słonecznej pogodzie 😋.

Dla dzieci przygotowaliśmy paczki z przekąskami które zostały praktycznie w całości zapełnione przez Fundacja Gramy do Końca 👏👏👏, Dziękujemy Bardzo ❗❗❗,oraz oczywiście też nie mogło zabraknąć w nich naszych gadżetów 😎

Za nim wyruszyliśmy na wycieczkę nie mogliśmy zapomnieć o prowancie na drogę 😋 a za całym wyżywieniem dla dzieci odpowiadał nie kto inny jak jeden z najlepszych lokali w Chorzowie Obiady Jak u Mamy 👏👏👏 Dziękujemy Bardzo ❗❗❗

Zaczynając naszą wycieczkę wybieramy się do Pieskowej Skały o godzinę 8.30, po przyjeździe zwiedzamy Zamek Pieskowa Skała i Maczuga Herkulesa nikt niestety z odważnych śmiałków nie zdołał jej unieść 😋 lecz legenda krąży taka że na drodze jej stanęli Kibice Ruchu i byli oni jedynymi którzy zdołali ją unieść i przesunąć 💪😎 Legendo Trwaj Wiecznie Ino Ruch ❗❗❗😋. Następnie udajemy się do Autokaru i zamierzamy ku miejscowości Ojców by tam zwiedzić Muzeum i poznać Historię całego Parku Ojcowskiego.🤙

Po oględzinach Muzeum udajemy się na obiad do restauracji Piwnica Pod Nietoperzem, odpoczywamy i ruszamy w drogę powrotną do domu 💙💙💙 Szkoda tylko że pogoda pokrzyżowała nam plany wycieczki, bo musieliśmy ją zmienić i skrócić, no ale niestety tak już bywa u nas z pogodą 😋. Ważne że wszyscy byliśmy zadowoleni a najlepszą frajdą był uśmiech dzieci 💙💙💙

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat" Janusz Korczak

Dziękujemy wszystkim za pomoc przy dzisiejszej wycieczce a szczególności kibicom z Blue England Wielkie Brawa Jeszcze Raz Dla Nich 👏👏👏

Poniżej mała galeria z dzisiejszej wycieczki 😋😎

Drukuj
4637
Miedzianka! Miedzianka! Miedzianka! Miedzianka! Miedzianka! Miedzianka!

Miedzianka! Miedzianka! Miedzianka!

13 czerwca na boisku Orlik 2012 przy Kazimierzowskiej 60 rozegrana została II edycja Młodzieżowego Turnieju Piłkarskiego KIBICE RAZEM....
Kibice Razem 13069
Zmęczeni, ale szczęśliwi Zmęczeni, ale szczęśliwi

Zmęczeni, ale szczęśliwi

Wszystko co dobre, kiedyś się kończy - niestety skończył się także dwudniowy wyjazd do Warszawy podopiecznych Towarzystwa...
Kibice Razem 12466
Spotkanie z reprezentantami Polski Spotkanie z reprezentantami Polski

Spotkanie z reprezentantami Polski

15 listopada, w piątek, o godz. 15:00, w budynku klubowym przy starym stadionie Śląska Wrocław przy ul. Oporowskiej 62 odbyło się spotkanie z...
Kibice Razem 3991

• Stal Stalowa Wola
  • KKS Kalisz 1925

brak treści

Wystąpił problem podczas ładowania treści

Poprzedni Następny

Najpopularniejsze

Newsletter

Podaj adres email, aby zapisać się na newsletter programu Kibice Razem
    CAPTCHA
    Wpisz kod z obrazka powyżej: